Cover

20110321

期待已久的 Sofina 完美淨白底妝Workshop

很受歡迎的品牌Sofina亦是我其中一個喜愛的品牌~
很慶幸被she.com抽中出席今次的"Sofina 完美淨白底妝工作坊"
更相約了於314 海港城event中相識的千千 一同前往~
以及另一位朋友 ArMui喔''*

我們於2點已經到達今次舉行工作坊的地點:
金鐘海富中心一期30樓的KAO Health & Beauty Center


因為早到來的關係, 有很多時間可以慢慢拍照喔~
這個CENTER擺放很多不同牌子的產品~
當然最觸目的都是今次的主角 - Sofina Primaista 底妝產品


拍完照後, Sofina 的BA就指示我們去洗臉''*
早來的好處就是不用等位置及沒有那麼多人看著呢~~嘰嘰!!
清洗好後, 就準備做皮膚測試了~


這就是我今次的皮膚測試, 亦不錯的喔~

肌紋指數:
毛孔指數:
膚色不均指數:

這個Skin Test 比我上次做的時候已經好很多呢''*
(當然我現在仍使用Sofina的產品哦!!)

台上亦放著飲品, 今次的底妝產品及美白的產品呢!!!
仲有產品介紹的Catalog添~


做完Test之後就返回位置上, BR指導我地先搽上Lotion~
Lotion 是水狀質地的, 用後有少少的滋潤感!!


然後因為我們早到了, 就等著工作坊的開始~
我, 千千, ArMui 更發現自己的電話都是iphone4來的''*
更要"它們"來一張合照~哈哈!! 即時add了大家的facebook~~哈哈!!

過一會工作坊就開始lu~
今次Workshop 介紹產品的工作人員是Yvonne''*


佢地仲比左個問卷我地填, 就知道我地既紫外線記憶去到咩lv啦~
我既level 就係去到要注意既level la''*
因為我實在太喜愛陽光與海灘了~呵呵呵!!

色斑係隨著年齡一齊成長架~@@
唔想咁樣, 就要有適當既護理lu~~~


之後就由Sofina既工作人員June教我地使用產品同埋護膚既技巧~


首先就教我地以下產品既使用方法~


首先塗左Sofina Whitening Essence 全效淨白精華素先~

然後就使用Sofina Whitening Stick 淨白重點去斑筆~
重點係d斑點度塗得均勻~~

做好美白程序之後, Sofina仲安排左我地試敷佢地既淨白面膜喔~
哩款面膜有成差唔多1支既精華素既含量架~

哩度就係係個面膜袋度倒出黎既精華喔~~
真係超多呀~~

敷完之後用塊面膜都整到好多精華出黎架~
當然唔好浪費左d精華啦, 用哂黎搽手同埋面啦!!!!
敷完之後好似真係白左wor~


敷完這個面膜之後~
就再開始講解Sofina既底妝產品!!

上圖的位置就是會受紫外線照射得最多既部分喔~
大家真係要小心保護呢~!!

阿June仲有教我地用Sofina既底妝產品添~

首先就要塗左防曬先~


跟住就可以上Base la''*
Sofina 既base有兩種的, 1種是控油, 另1種是三合一的~!!
現在使用的是3合1的那一種喔~


然後就用全天候粉餅, 就完成了個底妝lu~!!!

到最後我仲同左幫我地既BA ~ Keaon影相tim~ (唔知有冇串錯)

不過我覺得我個底妝好似好白咁~
我用既係05號, 可能係我睇得唔慣啦!!!

Sofina 仲送左好多禮物比我地tim~!!!
當然唔少得今次試用既Whitening 產品 & Primaista 底妝產品~!!



下次再同大家分享仔細d既產品試用啦!!!

沒有留言:

張貼留言