Cover

20100422

神奇健康之水!? Hydroxydase高密度礦物質泉水

今次抽中左試飲"Hydroxydase高密度礦物質泉水"
第1次抽中試飲活動呢...''*
真係要多謝BL & 星灝Shine__''*



去到拎個時見到咁大箱...真係嚇左一跳!!!
好彩我拎左個環保袋去拎....不過都重死左__''*
20支....仲要係玻璃樽裝架!!! 成4 litres 架~



不過要多謝星灝幫我拎出黎個個人...好好人咁幫我入埋環保袋入面''
個時佢地仲要Lunch Hour 添''* 真係唔該哂~
但係拎到返公司已經身水身汗....放工仲要拎返屋企tim....暈''@@

之後拎到返公司...係BL收到Shine 個邊個同事pm我~
話冇比到張說明書我___!!! 之後就send返比我~真係唔該哂呢~


介紹返哩支水先''* 有幾神奇....睇下咪知囉''*


Hydroxydase高密度礦物質泉水含有豐富礦物質, 仲有其他功效架!!!

肝臟排毒 - 可以透過以下方式排出體內毒素:

     肺部 - 增加呼出二氧化碳
     尿液 - 排出更多可溶於水的毒素
     糞便 - 在不引起稀便(腹瀉)情況下, 刺激廢物排出

纖體 - 含有高濃度礦物質, 有助調節代謝, 減少多餘脂肪的堆積及纖減身段, 加強纖
                 體效果

緩解疲勞 - 提供豐富礦物, 有助減少人體肌肉中積聚的二氧化碳, 通過血液及肺部
                         排出體外, 仲可以消除疲勞, 令人容光煥發

抗衰老 - 有效抗氧化, 達至抗衰老效果, 令體魄健康及肌膚幼嫩


仲有佢既成份___不過唔識睇''* 哈哈~~


睇下佢個樣先~~
樽身圓碌碌....仲要用開瓶器先開到''*
真係夠哂完全衛生啦!!!!


飲用方法:

加強效果: 每日3樽, 連續飲用3-4星期
滿意效果: 每日2樽, 連續飲用3-4星期
延續效果: 每日1樽, 長期飲用



於餐前最少30分鐘, 仲要係開左之後20分鐘內飲用先有最大效果!!!

仲要係由
法國製造及入口
架!!!!


樽底有好多一粒粒既野 好似鹽咁''*
不過應該係個d礦物質黎既___開左之後仲有好多氣架''*
飲完之後d 粒粒野都會留係樽底!!!


連續飲左10日...1日飲2支''*
平時食晏前飲1支, 晚飯前1支--''*
係食野之後30分鐘飲~!!!
(我好乖咁依足指示去做架___嘰嘰)


因為平時我已經好少飲水....今次試飲礦物泉水更加係一種[[挑戰]] !!????
試飲第一支個時冇雪凍黎飲....''*
第1個感覺就係....點樣飲哂20支丫.....@@''
好有氣既水...又咸咸地...有種怪味''*
頭幾支我都要好快好快咁飲哂佢.......唔多接受到''*

但係飲左幾日....同埋雪凍左佢黎飲'' 就接受到佢個種味啦!!!!
開始覺得冇乜野....已經唔難入口lu''*


功效!? 飲完之後真係好似好快排到毒素咁...
可以好快有得去小便.....次數仲密左少少___''*
仲可以睇得出由好黃變到淺黃.....証明排到毒素出黎喔~
飲完之後有少少飽肚感....(可能因為飲太多水係個肚到....)
之後仲精神左......冇咁累呢''*

之不過大便方便就冇改善到嚕''
可能係因為本身我自己腸胃問題都幾嚴重....''*
睇醫生都冇辦法令到腸胃蠕動多D~ 間唔中都會腸/胃抽筋''*
要去睇醫生打針止屙止痛___
(每次佢地都係叫我食多d蔬果, 每次我都有食好多)


試飲完20支後覺得自己飲水真係多左___
感覺上健康左精神左!!!!

真係多謝星灝今次既試用''* 不過哩個包裝真係唔方便拎出街呢''*
如果可以改良佢...令到我地方便帶出街就好啦!!!!

沒有留言:

張貼留言