Cover

20100407

大澳拜山一天累爆行 + 人神魔戰

清明節小妹就要山長水遠入大澳拜山''*

前個晚唔知做乜訓唔著攪到5am 先訓...但係7am就起身~
食完個早餐就搭去東涌轉車入大澳啦~


係棚屋出面發現哩個牌...以前冇架wor''*
我屋企間棚屋就係下新基啦~

返左棚屋度放低野先啦''*

棚屋既門口''*


入面既其中一個間隔....''* 其實間屋已經冇人住架啦~


之後去左食我覺得最好味既豆腐花''*

就係車站豆腐花啦....以前真係係車站個度架~
宜家搬左入去巷仔個度lu___''*

由細食到大...''* 我真係覺得佢係最好味既~!!!! 正!!

仲有埋卡片tim....真係in左__!!!哈哈~

仲有哩間係我唔知咩親戚開既士多....
由細睇住哩幾隻小矮人&白雪公主係度___''*

有去過大澳既人一定見過佢___哈哈!!

跟住就行返去棚屋....經過見到某間屋門口有隻好得意既狗狗~

又肥...!!! 趴係度勁可愛呀!!!hahahaaaa~

仲見到隔離屋係燒木黎煮野架~!!

哈哈__真係好耐冇見過啦~

之後就開始辛苦既行山拜祖先之行''* 其實我都唔知我拜既係邊個~
見都未見過既~只係知道係阿爺既爸爸同阿爺,阿麻!!!
同埋阿爺既兄弟既阿爸阿媽''* 關係復雜.....我都唔太清楚~
由12點行到3點幾先落返黎.....~!!!! 腳到斷埋~@@~

之後搭6點船返中環lu''*

夜晚就去左睇 "人•神•魔戰 " __""*
上網訂飛就$106...話就話3D....但係只係字幕係3D LOR~
比佢昆左個3D價錢....=.=
不過個Story 好好____加上我鐘意睇哩d戲~
又有笑位....唔錯唔錯!!!!!

沒有留言:

張貼留言