Cover

20100427

Dermalogica clean start 護膚工作坊 + 試用預告

初頭收到電話通知我抽中左Dermalogica clean start 試用個時....
我聽唔清佢講中左咩試用...仲話要上佢地個工作坊~
咁我好急咁抄低左個工作坊既地址....''

收左線之後我R哂頭咁唔知自己中左d乜.....''*
好彩到最後都比我搵到我自己原來中左BE x Dermalogica 既試用
咁就放心上去佢地個工作坊啦!!!

星期6 放工就即刻出去TST....''*
因為驚遲到...就拿拿聲搭MTR出去~
去到好彩都未夠2點鐘'' 上到去淨係見到TingTing係度...~
[[好彩佢認得我咋'' 哈哈]]
跟住冇耐Angel , Agnes 都到左啦....''*
我地4個最早到....一齊坐同一張台....就開始不停係度傾計啦!!!

我發覺我係認唔到佢地架'' 但係個個都話認得我~~
好冇心肝tim~~><''

跟住就開始個護膚工作坊啦''*
其實我都係第1次認識到哩個牌子架jar__[[因為對哩方面冇咩認識]]


佢地條新line "Clean Start" 係 for 18-25 years old既年青人用架''*





短短既一個鐘入面...Annie 教左我地正確既護膚程序''*
真係多謝Beauty Exchange & Dermalogica 呢'''

最後Dermalogica仲好細心咁每人送左一份Dermalogica Clean Start Kit比我地''*
入面有:

wash off - 1.7 oz all over clear - 1.7 oz ready, set, scrub! - 0.50 oz welcome matte spf15 - 0.50 oz bedtime for breakouts - 0.50 oz


今次試用既就係:
Dermalogica Clean Start Ready, Set, Scrub - 75ml


大家等我既試用報告啦''*

沒有留言:

張貼留言