Cover

20151006

❤❤ 韓風時裝入侵 ZALORA ❤❤

現在時尚潮流既趨勢依然偏向【韓流】
想買到韓風時裝今次就有推介比你地, 打扮成偽韓妹無難度~~

















經常於 ZALORA 網購的我~~
發現了他們最近多了【韓風時裝
有多個韓國時裝的品牌, 可以慢慢選購心水韓風衣物!!!

等我介紹幾款我既心水韓物啦~~


























OL 們最愛的連身裙, 韓風的連身裙都以斯文為主''*
白色都是百搭之選, 既優雅又斯文, 返工或約會都很適合;
秋冬款式以沉實的棗紅色我就十分喜歡, 白色領子的配搭, 有點校園風添!!!


























而長身外套亦是今季頗流行的款式''*
無論是牛仔外套或是針織外套, 都是百搭之選!!!
(圖中那長身牛仔外套我很想購入呢)


























另外今年特別時興這款闊腳褲~~~
九分褲加上高跟鞋的配搭簡單冇得輸, 而且黑白色容易配襯;
集時尚與休閒於一身, 仲可以遮一遮肥肉添!!!


























背包亦是今季的 Hit Item''*
出到街個個女生都係背著背包, 絕對係韓流的 must have item!!!!
想要復古味濃的, 可愛系的, 時尚系的係 ZALORA 都有齊~~

我就比較喜歡帶點復古風的啦~~


























最後介紹既就係韓妹必備的闊邊帽~~~
她們真的好喜歡用帽作配襯, 款式都很淑女的''*

我宜家都係 ZALORA 睇緊有咩心水!!!
話咁快換季, 你地都一齊行動去選購新潮韓物呢~~


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceiTrial
MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
  


沒有留言:

張貼留言