Cover

20121110

❤ 家中自製TEA TIME 必備 の Nescafe 極品白咖啡 ❤

每逢星期六早上都要上班的日子真是苦不堪言''*
下班後沒事幹時, 最喜歡自製一個HIGH TEA 時間給自己休息休息架啦!!!

早前收到一個大禮盒, 令我驚喜萬分~



就是Nescafe 送來的咖啡禮盒啦''*

打開禮物盒已經感到很貼心''*
包括:
❤ 雀巢咖啡極品白咖啡原味三合一即溶咖啡飲品一盒10杯裝 (HK$35.9)
❤ 雀巢咖啡極品白咖啡無甜味二合一即溶咖啡飲品一盒10杯裝 (HK$35.9)


仲有一套精美既咖啡杯套裝啊''*
十分貼心的禮物~~



仲附上貼紙及水晶貼紙, 可以於咖啡杯上設計自己喜歡的圖案喔~!!
令白雪雪的咖啡杯添上顏色, 飲咖啡時都開心D 啊''*



這就是我的設計啦!!!''
兩個心心係續粒續粒貼上去的, 花了不少心機喔~~


雀巢咖啡以超過70年既即溶咖啡研製經驗及專利的低溫萃取技術~
把馥郁香濃100%純正咖啡配搭幼滑濃郁的牛奶, 演譯出全新的【雀巢極品白咖啡】

一盒10包即溶咖啡飲品, 仲有無甜口味或原味選擇~!!
我個人喜歡甜味及奶味重的咖啡, 所以無甜口味絕不是My Cup of Tea 啊''*



獨立包裝的三合一咖啡粉, 撕開倒入咖啡杯內加入約180ml 熱水~
攪勻即可飲用, 方便又快捷, 早餐必備之選啊!!!

雀巢極品白咖啡味道香濃且幼滑~
口感豐厚, 完全的咖啡味道, 係家中或辦公室都嘆得到啊''*
令早上必飲奶茶或咖啡的我多左一個必然既選擇啦!!



自製TEA TIME 時點少得甜點啊!!!
飲用雀巢極品白咖啡時配上最近極愛吃的Market O Real Brownie, 非常Sweet 又嘆啊''*
可以慢慢享受一下星期六的休閒下午''*


雀巢原味品白咖啡岩哂我愛甜又愛奶滑的咖啡迷喔~~
真係令人不能自拔的感覺!!!!
每天都心思思想嘆返杯香濃奶滑既雀巢白咖啡''*

沒有留言:

張貼留言