Cover

20121128

一盒四色眼影就能打造時代感的SMOKY EYE ❤ BECCA

冬天又來到啦!!!
無論係Party Time 或聖誕節慶祝, 很多女生都以Smoky Eye 既妝容來示人~
而我都很喜歡Smoky Eye 的妝容, 可惜自己化不出來''*

早前來到位於 IFC Lane Crawford 既 BECCA Counter!!!
進行他們的
Smoky Eye tutorial 黎學下野~



BECCA 全新推出了【Ultimate Eye Colour Quad】HK$550



一共有四色選擇喔, 包括:
❤ Galactica (煙燻古銅色)
❤ Night Star (煙燻炭灰色)
❤ Eclipsed (煙燻橄欖色)
❤ Astro Violet (煙燻深紫色)



BECCA 既BA 見幫我於眼窩位置塗上眼部底妝'*
其實這Eye Tint 係啡色, 可以令眼妝不易脫落~

今次我揀選了Eclipsed 煙燻橄欖色作我的 Smoky Eye 妝容!!
這種顏色我很少很少用的喔, 真是一種突破~

不過BA 亦說橄欖色化出來係唔太誇張既煙燻眼妝!!
可以說是不太出色的~~



用上眼部打底後, 先用1來掃勻眼窩~
然後用上2 來作Highlight 作用, 令眼窩變得閃令令~
按著就掃上3 & 4 再掃開, 打造較柔和既日妝Smoky Eye!!



再畫上較粗及深色的眼線來對比出柔和的眼影~!!
BA 再幫我補上底妝, 胭脂及唇彩就完成啦''*



柔和的Smoky Eye 妝容別有一番感覺!!!
岩哂日頭出街之用又唔太誇張啊~

配上BECCA 透薄無瑕既底妝, 變得很精神~
Smoky Eye 用上一盒4色眼影就攪掂啦!!



最後BECCA 還送上Ultimate Eye Colour Quad 及 Ultimate Colour Gloss''*
我竟然揀選了我從不用的深紫色啊~~
這個紫色實在太美了, 令我也不忍住要帶它回家!!!



返屋企試色啦~!!!
深紫色眼影化出來既眼妝, 竟然沒有眼腫的情況~
四隻色配搭出來, 係出奇的好看啊''*

愛死這個眼影啦~~
它必定係我冬天眼妝之首選呢''*

有關BECCA及其產品資料, 可以到佢地既網頁查看喔!!!
BECCA Counter
國際金融中心連卡佛、時代廣場連卡佛、BECCA LOUNGE活方

沒有留言:

張貼留言