Cover

20120601

初嘗。初試。柴娃娃整PIZZA 夜 ❤ PIZZA EXPRESS 新口味PIZZA

向來喜歡整甜品的我, 很少會落手落腳去整中餐或西餐(只限特別日子)''*
今次終於有機會可以試下整PIZZA 啦!!!

多謝親愛的 IRENE 既邀請我參加今次既活動~~
舉行既地點是位於尖沙咀海運大廈地下的PIZZA EXPRESS 分店!!!



開發式的整PIZZA 地方, 以及可以望住個維港海景嘆PIZZA 啊~''*
氣氛景色一流!!!



PIZZA EXPRESS 的同事們更為我地準備了小食及飲品!!!
綠色的是西西里棷欖 & 熱辣辣的焗麵包波波球''*

他們更為我們預備了圍裙及廚師帽''*
睇下我個廚師LOOK~



未開始整PIZZA, 梗係要同咁多位靚女影相先得啦~
大家都著好圍裙, 作好準備大顯身手啦!!!

今次我地學整既係PIZZA EXPRESS 新推出既新口味 Leggera 輕盈薄餅''*
Leggera 係意大利文"輕盈" 既意思, 這系列有五款新口味~~~
而佢地既輕盈之處就係挖空了Pizza 餅底中間的部分, 換上新鮮火箭菜及巴馬臣芝士沙律!!!!


以上五款就係新口味既Leggera 輕盈Pizza 啦!!!
每款Pizza 的卡路里都是由 509 至 579 不等, 它更比標準Pizza 平均少30% 卡路里及更少飽和脂肪架!!!!
但是由於係人手製作, 所以卡路里指數或會有微量不同呢~~

五款Pizza都好吸引啊~''*
最後我揀左573 卡路里既烤雞肉輕盈薄餅!!
原因!?? 因為我家的肥仔唔食蕃茄的喔~~



整PIZZA 前, 他們還找到薄餅師傅來表演花式拋薄餅皮啊!!!
真係好勁呢, 佢身手真係唔錯啊~~
之後就我地玩下啦, 大家都玩到依嘩鬼叫啊''*



終於開始整我地專屬既PIZZA 啦!!!
由總廚Rahim 親自教我地整哩個輕盈薄餅~ (佢個人真係幾攪笑啊)
PIZZA EXPRESS 一早已經為我地準備左個薄餅皮~
首先用圓模挖空薄餅皮中間的部分''*

然後將蕃茄醬分4點再平均掃於薄餅皮上!!
(不要加太多蕃茄醬, 太多的話會蓋過之後右上的材料喔)

最後就可以放上材料, 本來是根據五款新口味款式的材料放上薄餅皮~
十多款材料實灰在太吸引啦, 所以PIZZA EXPRESS 可以給我們放上自己喜歡的材料啊)

放好材料後, 就可以拿去焗啦!!!
睇下我既輕盈薄餅係唔係似模似樣的呢??


焗好既輕盈薄餅出爐啦!!!
熱辣辣, 香噴噴既自家製PIZZA, 真係色香味俱全架~~
我地仲即場試食自己既薄餅添啊''*

低卡既PIZZA 配上新鮮火箭菜及巴馬臣芝士, 同埋加香脆的薄餅''*
清新既沙律加有口感的薄餅, 超好味又唔太肥膩呢~~



活動既最後, 由總廚及PIZZA EXPRESS 的同事揀選出DESIGN 個PIZZA 得最美既SIS 就會有禮物啊~
恭喜哂三位得獎既SIS 啊''*

跟一班姊妹們過了一個開心快樂的晚上!!!
仲可以親自整左個我獨有既 Leggera 輕盈薄餅~~


最後我還留下一半薄餅給我至愛的肥仔呢~~
他全部吃光光之餘還大讚好味啊''*
超高興啊~~~

真係要多謝靚靚 IRENE 邀請埋我來這個開心既活動呢~''*

沒有留言:

張貼留言