Cover

20110725

最新寵愛的代餐食品 ~ KGCHECK 美窈代餐

就算係肥定瘦既女仕, 都會無時無刻想住要瘦身~
為既係要KEEP住現有既身型''*

我就有好介紹啦!!!

KGCHECK 美窈代餐 + 即食義大利麵

仲係可愛教主 ~ 楊丞琳做代言人的啊''*

今次我地試既就係 7包美窈餐 & 3包即沖式義大利螺絲麵


一般的美窈餐分別有6種味道:
南瓜濃湯 
海鮮巧達
玉米濃湯 
蕃茄羅宋湯
蘑菇濃湯 
馬鈴薯蔬菜

而今次這盒美窈體驗包裡面只有4款味道''*

每包都寫有所含的卡路里, 以及有效日期!!!
這更是台灣製造的''*

每包都有8種力量:
大豆蛋白質 
超級黃藤果
膳食纖維     
綜合維生素
飽足成份     
綜合礦物質
美味口感     
飲食控制

蕃茄羅宋湯 Russian Borsch (每餐88 Kcal)

唔似街外的羅宋湯, 味道比較淡及沒有酸味!!
入面仲有D 牛肉粒架''*

南瓜蔬菜 Pumpkin Soup (每餐87 Kcal)

味道很好, 食得出係南瓜既味道~
有些少蔬菜係入面的啊!!!

馬鈴薯蔬菜 Potato Soup (每餐93 Kcal)

著仔湯沖完出來有點杰, 所以食完感覺很飽肚!!
仲有好多蔬菜tim 呀~~~

海鮮巧達 Seafood Chowder (每餐87 Kcal)

海鮮湯有點像忌廉湯, 不過比較淡味些少!!!
之但係這款亦是我的最愛啊~~
即沖式義大利螺絲麵 Instant Pasta 是義大利製造的~
每包只有73 Kcal''* 3分鐘就食得啦!!!

唔好睇佢細細包啊~ 加埋入
美窈湯一齊食!!!
已經可以代替正常是早, 午, 晚餐的啊~


首先將
螺絲粉用熱水浸2分鐘, 見到佢變軟之後就倒入美窈湯~
再浸多1分鐘就食得架啦~~~

方便哂我地d OL 啊''*

通常我會係冇帶LUNCH BOX 個時係公司沖黎食~
既飽肚, 卡路里又少wor''* 可以唔駛成日叫外賣食街外既味精~
真係OL 係公司既瘦身選擇啊~!!!

大家可以係ENID 台灣美妝專門店購買架~
6款
美窈湯 & 即沖的螺絲粉比你地揀~

真係岩哂我地要KEEP FIT 又愛食既女仕們呢''*

沒有留言:

張貼留言