Cover

20110728

驚喜滿載 の Estee Lauder 護膚美容彩妝Workshop

前天很高興收到HKCOSME 既邀請出席ESTEE LAUDER 既 WORKSHOP'"*
一早就相將了千千吃完晚飯才上去''* 因為8點才開始呢!!

Estee Lauder Beauty Centre 係位於時代廣場13樓


之前我都係去開海港城那個Beuaty Centre的啊!!
今次到來CWB 的Beuaty Centre, 當然要參觀一下啦~

入到去就見到好多唔同既護膚&化妝產品'"*


這裡就是今次我們上課的地方啊''* 可能容納十多人的地方!!!


台上面當然擺放住所需的化妝用品及護膚用品!!
他們亦很細心為我們準備了一杯水以及糖果~


她就是Jacqueline, 是今晚為我們介紹護膚產品的BA


係開始之前, 早到的SIS 就開始把眼妝先卸掉''*
到Workshop 開始的時候, Jacqueline就續步續步同我地做護膚既程序~

首先我地把手消毒, 然後再用命妝乳把妝容卸掉!!
之後再拍上化妝水及塗上全新推出既
Idealist Even Skintone Illuminator''*

就係佢啦!!! 全新零瑕亮肌修護精華~~

獨有既三重光效煥釆技術,
柔光袪啞 ~ 能夠多角度提升肌膚的光線折射能力
均勻調亮 ~ 淡化痘印, 斑點 立體光感提升 ~ 膚色不均等瑕疵

使用1天, 肌膚即時變得自然, 均勻, 亮澤
使用2週, 擊退痘印, 斑點, 肌膚重拾與生俱來的通透光芒

精華係珍珠白色, 仲要係閃閃的啊~

之後就塗於臉上保濕面霜''*


跟住就到左我期待以久既產品出場啦~~
就係
Idealist Cooling Eye Illuminator 冰感亮眼修護精華~
冰感亮眼修護精華係采用左專利太空冰極按摩設計~
可以立即消腫及改善黑眼圈~~


Jacqueline 仲邀請左千千做model 示範比我地睇點樣用tim''*


首先就將精華於眼底點3點, 由內至外, 外至內咁來回慢慢貼緊眼皮按摩
(由眼頭位置推到太陽穴的位置)~
眼袋位置按摩完後就到上眼皮(於眉底的位置按摩啊)''*
都係
來回慢慢的按摩~~

示範完就到我地自己黎按摩啦!!!!

感覺得真係好涼浸浸, 冰冰涼涼的很舒服啊''*
能夠緊貼眼部, 令到眼皮及眼肚位置都可以貼服按摩!!!

哩隻精華又係閃閃地架''* 好靚啊~
好快完成左面部的護膚程序啦!!!!
之後就到化妝部分lu~~

化妝師Elaine 首先教我地揀左適合自己用既底霜先~
Elaine 仲示範左點樣用掃黎掃上粉底液~

佢仲教我地用眼部遮瑕液加埋
冰感亮眼修護精華一齊使用''*
會令眼圈遮得好好,  跟住做埋面部遮瑕就用乾粉黎定妝~
Elaine 仲教我地掃
乾粉既手法係用滾動形式~
會令到
乾粉更加貼服''*

記得用埋
零瑕亮肌修護精華黎打光影啊~
真係一支精華多個用途啊~~

BA 就幫我揀左用7號色既粉底液, 因為佢地Cyber White系列~
就算最深既7號色都係會淺一度架!!!


上面個3支就係面部遮瑕用既(係遮瑕筆黎架)~!!
而下面哩支就用眼部遮瑕, 因為液體液會易d 遮度d眼紋同眼圈~~


化完底妝之後Elaine 就教我地搽Eye Shadow 同埋打造一自然亮麗既妝容~
搽Eye Shadow 記得要用淺色既眼影搽係眼頭既3分2位置~
深色既眼影就搽係眼尾既3分1位置, 之後慢慢Brand開佢, 咁就攪掂架啦!!!

跟住畫埋眼線, 搽埋睫毛液~~面部搽上胭脂~!!!
而要營造豐滿既嘴唇, Elaine 教我地搽上唇彩之後先塗上唇膏~

一個自然亮麗既妝容就已經完成啦~
又係都我地自己動手既時候!!!

首先再眼蓋上塗上這個, 可以令眼影貼服d架~!!


而眼影方面, 今次BA 就幫我揀左藍色~ (從來唔敢試既COLOUR呀)

睇下D 胭脂, 係漸變色架!!! 超級靚啊~~
隻橙色我真係超喜歡呢~~

話咁快就化好我既妝容啦!!!
右邊眼是BA 幫我化的啊...~~幾靚啊~~
左邊就係我自己仿妝畫得呢, 大家覺得我化成點呢??
應該都有7,8成似gua????
第1次化藍色既眼妝, 以前怕化完會腫腫的, 點知原來唔會架!!!
有點愛上藍色既眼妝tim~~~

完成之後, Estee Lauder 仲送左份禮物比我地啊!!!!


佢地仲要係送既禮物:
8月1日先推出既
零瑕亮肌修護精華 30ml (可以率先試用啊) Hydrationist Maximum Moisture Creme 7ml 同埋買滿$450 既化妝產品會送一次手部Treatment 既換領信
仲有一包零瑕亮肌修護精華既試用裝啊~~


係未開始個時仲同左佢地影相啊~~
有兔比, 千千 同埋 日一卜, 大家都好pretty啊!!!

仲發現左張咭上面寫住:
"Every Woman Can Be Beautiful"

超級認同這一句呢....I Can Be Beautiful~~~~~


沒有留言:

張貼留言