Cover

20101130

激光去斑初體驗 ~ Evvus (療程篇)

上兩星期去了Evvus細胞再生專家作皮膚諮詢!!!
(回顧: http://hk.myblog.yahoo.com/winniecard/article?mid=1224)



預早了時間上到去, 坐了一會, 飲左杯菊蜜''*
負責我今次療程的staff 就帶我去見一見劉醫生(負責做療程的醫生)

醫生就為我講解左今次療程既過程, 需要注意既事項
最後就簽左療程既同意書''*

跟住Staff 就帶我去Treatment Room~
放住唔同既儀器, 張床後面既係活動門黎架'' 入面擺左其他儀器!!!
好方便2間房共用D儀器架""*


放低左行裝之後, Staff 就幫我洗面啦''*
洗完之後我就換左對鞋就去左另一間房度影相啦!!!!
因為佢地要影低療程前既相片~

就係哩部set好左位置既相機啦''*

影完之後就去返TREATMENT ROOM~
跟住STAFF 就要幫我搽麻醉膏啦~!!! 好緊張喔~~

STEP 1 ~ STAFF 首先就幫我畫好要搽麻醉膏既位置''*
STEP 2 ~ 之後就搽勻係個框框度''
STEP 3 ~ 搽左上去之後要等30分鐘, 等麻醉膏發揮作用
STEP 4 ~ 30分鐘過後就抹走麻醉膏及清潔一下

30分鐘裡面Staff 隔10分鐘左右會進來看看有沒有什麼問題~
搽麻醉膏無耐會覺得拿拿地, 之後就開始覺得塊面好緊''*
跟住就會覺得冇咩感覺, 不過塊面就會腫左及紅左......!!!

之後劉醫生就入黎準備開始療程啦'''*
首先要幫我貼上眼貼, 以防被激光射到雙眼~

開始的時候, 會有凍風吹住塊面, 應該係令到塊面冇咁痛既''*
跟住醫生就用儀器黎進行療程啦, 每一下整落D斑既位置上會聽到"撻撻"聲~
好似D電蚊拍有蚊飛左埋去既聲咁, 之後就會聞到有少少燶味!!!
因為搽左麻醉膏既關係, 所以唔係好痛''
不過對我哩D勁怕痛既人黎講~我都覺得算係少少痛架啦~

醫生好快手咁整哂雙邊面''*
跟住就比塊鏡我睇下整左邊幾個位~(見到都覺得恐怖, 點出街見人><)
塊面都好深色一點點, 仲好紅TIM~

之後STAFF 就幫我搽上凍GEL幫我舒痛同埋減紅''*
岩岩搽完真係覺得好舒服, 不過之後就開始拿住痛啦.....~
真係有少少灼熱感~


敷左半小時左右, STAFF就入黎幫我抹走凍GEL~~
幫我搽返D面霜就大功告成啦''*
佢帶返我去COUNTER個度, 簽返張Receipt''* 之後就去左整返個頭~
醫生仲比左盒藥膏我返去搽~


係抗生素來的~~要搽足4日, 每日搽3次!!!
最緊要最緊要既就係....一定要搽防曬丫~~ (醫生叮囑的)

看看當天做療程前及療程後的相片''*

療程後當日影的, 好似損左咁既, 仲有少少紅同埋腫~
都有少少痛, 不過冇結焦的!!!

Day2~4

已經冇紅啦, 亦都冇結焦~ d斑就變深色左~
佢地係皮膚上係平滑架....不過太散既關係....太覺眼了!!!

Day5

d斑斑已經消失左唔少啦~!!!! 不過仲有d未退哂~
最大粒個粒(圈圈位) 淡左好多呀...真係好神奇呀!!! 變到唔多覺眼咁丫~!!
比起岩岩做完療程個時真係完全唔同喔~!!!


做一次療程既成效已經好快見到!!!真係好神奇呀~~~

如果大家對今次既療程都有興趣既話, 可以約見醫生了解一下自己既皮膚狀況同埋有一次免費既皮膚諮詢喔~!! 各位可以係以下網址登記:
http://www.evvus.com.hk/edm/201007/CELLE0810I/form.aspx?ref=CBEBG1110H

沒有留言:

張貼留言