Cover

20101123

4條1~慶祝HONEY又老一歲既生日飯 @ 味竹燒肉店

4條煙~~就係我既HONEY生日既日子啦!!!
今年都係簡簡單單地食餐飯, 睇套戲咁樣係正日慶祝就算啦~

今次DINNER既地方仲要係佢揀既添~呵呵~
我地揀左係太古度食, 因為咁岩係個度睇戲丫嘛''

就係哩間啦~!!!
味竹燒肉店 Mitake Yakiniku


我地個日7點幾去到, 可能因為平日既關係, 冇乜人''*
所以我地就坐係卡位啦...~!!! 點好哂野食, 佢地就比左d醬汁我地lu!!!


係咪好心急想睇下我地點左d咩野食呢!??

我地點左8樣野黎食喔''*
意式香草羊架, 牛肋肉, 生牛肉, 超甜粟米, 豬肋骨, 生蠔牛肉卷, 牛尾湯~!!!
仲有雜錦海鮮呀!!! 係唔係好豐富呢???

D野食好新鮮架, 好好味!!! 我最鐘意食既係牛肋肉呀!!! 超正!!
個生蠔牛肉卷夠哂特別, D牛肉有生蠔味, 食生蠔個時有牛肉味~~~
個牛尾湯好清, 真係YUMMY喔!!!


食得七七八八就開始燒海鮮啦!!!! 好好味呀~~


我仲將2隻蝦砌成 ♥♥♥心形蝦♥♥♥ TIM~


最後當然要食我最喜愛的綠茶雪糕啦!!!!


今次埋單盛為900大元~''* 一年一次, 都值得既~
(原因係我地叫左海鮮既關係)


哩間鋪頭係位於太古城拾圃附近架!!!

地址: 太古城太豐路3號金星閣地下1019舖

沒有留言:

張貼留言