Cover

20210805

Medtimes 兒童疫苗計劃 ❤ 專業又可靠

係提子包妹妹未出世時,
其實麥皮媽已經開始睇好多有關疫苗既資訊,
因為有麥皮姐姐既經驗知道只打健康院既疫苗並唔足夠!

















所以我選擇左帶提子包妹妹去位於尖沙咀既 Medtimes 診所,
位置好近港鐵站出口,一出行幾步就到達診所,非常方便!






















一出𨋢就見到 Medtimes 診所,
行入大門左邊已經見到疫苗儲存雪櫃,
主要用嚟存放唔同既疫苗,好有管理,絕對保証到疫苗嘅品質👍

















尖沙咀既診所好大好闊落,大堂地方舒適又唔迫,仲有好多位坐,
而且個維港海景真係一流,成個環境感覺都好舒服,
完全唔似一般診所咁,就算帶BB去都完全唔會驚!

















而且診所既姑娘好主動同細心,見我陀住B又湊住提子包妹妹,
都會主動幫我做左登記先,又叫我去兒童等候區坐一坐,比小朋友邊玩住玩具邊等,
只係等咗一陣就已經安排好叫我入醫生房,都唔使等好耐!






















個人就最喜歡診所裡面個兒童等候區,裡面有好多玩具同書仔,
等打針時 BB有嘢玩又可以分散下注意力,唔怕阻到其他人,
方便晒我地家長照顧小朋友,真心超正!


















入到醫生房,醫生就同我解釋返今日打咩針,
幫BB打針時又好專業快手,BB雖然都有少少驚,
但好快就無事,令我都好放心!

所以決定咗嚟緊細佬仔出世都會繼續選擇 Medtimes 既疫苗計劃幫佢打針,
唔使去健康院迫又可以比BB有多D保護,
尤其係輪狀病毒同腦膜炎果幾支針真係好重要,
而且成個團隊都好專業可靠,服務非常細心,麥皮媽都特別安心💗

















黎緊既荷花BB展仲有會場限定購物優惠,詳情可以到: https://www.facebook.com/413535425480491/posts/1914495638717788/


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥


歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBlogspotESDlifeFanPieceGirlssssMamibuyshe.comUBlog


Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 


沒有留言:

張貼留言