Cover

20210120

醫師會診.婦科調理 ❤ 馨禾堂

生完提子包妹妹之後,身體明顯比生完第一胎時差左,
第一次經期時既血量仲要非常多,易攰又腰痛,體力亦力不從心!
而且仲好容易會頭痛添~~




















所以決定去睇中醫調理一下身體~
經朋友介紹我就去左係太子既【馨禾堂】

馨禾堂由香港中醫藥管理委員會註冊中醫師駐診,
中醫師具有豐富的臨床經驗,並持有大學以上學歷,
務求為巿民提供最優質的中醫服務!

















診所環境舒適,
並為病人提供了獨立的診症室及治療室~


















今次我係睇婦科調理,剛好係個女醫師黎,
王隽 女醫師經驗相當豐富~~






















王醫師好細心詢問生產後既情況,
然後把脈,再作出適當既治療!

原來我經常頭痛,係因為氣虛血弱,
並開左 D中藥粉比我,調理一下就可以改善~






















順道做埋「暖宮」針灸,可以改善經痛既問題!
醫師先進行消毒再落針,落針過程好快手,唔會覺得痛,
然後再照燈,過程好舒服又暖暖的~~



















一星期既藥粉,定時定候飲用中藥,
係今次經期既血量已經變返正常,亦冇腰痛同經痛既問題啦!

如果有任何疑問仲可以隨時 WhatsApp 王醫師詢問添~


馨禾堂
地址:彌敦道749號歐亞銀行中心13樓D室
預約電話:2398 3308
WHATSAPP:5117 9827 


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBlogspotESDlifeFanPieceGirlssssMamibuyshe.comUBlog


Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 


沒有留言:

張貼留言