Cover

20201016

懷孕時愛用既護膚品 ❤ Fresh 紅茶酵素精華水

成為媽媽之後,所有既野更加注重安全,
確保懷孕時及授乳時都唔會有不良既影響,
就連護膚品都唔例外,全部都換成孕婦及授乳時合用的!






















最近日日夜夜照顧兩個小朋友,
皮膚都變得越黎越差,一眼望見都一臉倦容,
所以就要用上合適又高效既護膚品解決呢個問題~~






















呢支 Fresh 紅茶酵素精華水就可以滿足到我既需求~
一瓶就做哂我既護膚程序,方便又快捷!
最重要係孕媽都適用,我係陀住提子包妹妹個時已經用佢架啦"*






















紅茶酵素精華水含有紅茶酵素 Kombucha
可以保護肌膚對抗污染及自由基、提亮膚色以及有助肌膚保持幼嫩,
其他成份更有助保持水分、均勻膚色、提升肌膚彈性!

最新證實 Fresh 紅茶酵素精華水更能保護肌膚對抗藍光~
持續24小時為肌膚帶來潤澤,淡化細紋及皺紋,
同時為後續既護膚程序做好準備!






















每日早晚用紅茶酵素精華水輕按面部及頸部,
而我就喜歡用化妝棉,沾濕後輕輕塗抹上肌膚,
舒服到有種專屬既短暫 ME TIME 護膚感~






















另外係皮膚唔穩定既時候,
我仲會沾濕整張化妝棉敷一敷,舒緩一下不適感,
更令精華水滲透到皮膚底層"*






















Fresh 紅茶酵素精華水成份天然,氣味怡人,又唔會令皮膚敏感!
十分推薦孕媽媽或援乳中既媽媽使用喔~~


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBlogspotESDlifeFanPieceGirlssssMamibuyshe.comUBlog


Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 


沒有留言:

張貼留言