Cover

20190810

【Bodibra評價】生完BB著邊個牌子既胸圍好?BodiBra 功能內衣塑造豐滿胸型

所有女生都希望擁有豐滿既身型;
好多都係擁有先天既優勢,但係穿著正確既內衣都可以幫到唔少架!

有一日同媽媽們傾開邊個牌子既胸圍好,
原來真係要正視下自己既身型同胸型問題;
佢地對Bodibra既評價都好高,話佢地既功能內衣可以幫到我,咁就去左睇睇!























其實好多女生都面對住著錯 Bra 既問題,而我亦係其中一個~
令到胸型走樣、寒背、副乳等情況全部出哂黎;
加上生完小朋友胸部下垂令我唔想再處理胸部既問題!

原來 BodiBra 呢個牌子就係 "買錯胸圍帶錯Bra" 既心心功能內衣~
其實係我剛讀完書既時候已經係佢地既用家架啦"*
個陣 D人對 Bodibra 既評價已經好好,不過我著左一排就停左冇再著!






















今次就專程黎到 BodiBra 尖沙咀分店
搵佢地專業既美體顧問幫手揀選適合既功能內衣!

BodiBra 既意思係指 Bra for the Body,健康線條, 才是美的根源!
所以佢地牌子既胸圍都係針對重點性全方位改變;
亦會根據客人既身型而挑選最合適既產品~~~ 






















佢地既功能內衣都係人手剪裁及縫製,製作認真!
讓產品發揮出最高承托力,改善胸部線條及挺直脊椎,
重塑健康曲線身段,矯正姿勢及體型~

而且呢個牌子開始年輕化,
胸圍款式比以前多左,顏色亦鮮艷奪目;
顏色配搭都幾靚,非常多選擇丫~



























除左功能內衣外,當然唔少得媽媽們最需要既塑身束衣~~
立體剪裁,幫媽媽全面地修身!唔怪之得班朋友對 Bodibra 既評價咁高!
























首先美體顧問會先睇一睇我既身型
再揀選一合適我既胸圍及功能內衣作試穿~

穿好之後美體顧問就會入黎教我點樣穿著及調較鬆緊度!
最後我就帶左這套 BodiBra 功能內衣回家"*



























雙色LACE 設計,時尚又唔會太沉悶;
四排既背扣可以更包覆背部,將背部贅肉推各前!
而且內置左厚 PAD,帶著時更舒適~~















本身身材平平既我,生完小朋友之後胸部更下垂,
而且就快連腰線都冇埋!

穿著左 BodiBra 功能內衣後,
胸部明顯豐滿左好多,將本身既副乳及贅肉推返去前面~
腰線更突出,連寒背問題都改善左!


美體顧問仲建議每兩星期返去進行跟進
等佢地檢查一下內衣穿著得正確與否,及調較返合適位置!
這售後服務挺好呢~

係咁多舍牌子胸圍入面,我對 BodiBra 既評價一定係最好,
佢地的確用心幫助女士們找出最稱心既內衣,最重要係舒適又可以塑型,價錢又合理!
下次我就要試試佢地既塑身束衣,希望可以令身型改善一下"*



BodiBra
https://www.bodibra.com/
https://www.facebook.com/BodiBra/


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotCosmoELLEESDlifeFanPiece
MamibuyPressLogic-Mamishe.comTheZtyleUBlog

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

沒有留言:

張貼留言