Cover

20190619

水光肌的秘密.三文魚子精鑽激光 ❤ HiME Beauty

生完麥皮妹妹後,
差不多成大半年冇做過 Facial 啦!

皮膚的確比未生前黯沉無光,鬆弛兼雙下巴出哂黎;
但係湊小朋友真係好忙,好難騰出時間去美容院扮下靚~






















早排我就去左中環既 HiME Beauty Medical Center
做 Treatment 保養下兼扮下靚!

點解咁得閒?唔駛湊女咩?
其實我係帶埋麥皮妹妹一齊去做 Facial 架~






















呢度地方非常寬敞舒適,
仲準備左花果茶比客人飲用,舒緩身心!























而療程房間都好寬闊,唔會太逼;
仲備有梳化,可以叫埋朋友黎陪伴,輕輕鬆鬆咁做 Facial!




















話明帶埋麥皮妹妹上黎,佢又點會咁輕易放過我呢!
佢一直係我旁邊睇住我準備做 treatment~

好彩呢度既美容師個個都好好人,
仲好鐘意小朋友之餘仲幫我睇住佢,同佢玩添丫"*



























今次我做既係【三文魚子精鑽激光療程】

首先就要做好潔面程序,卸妝洗面絕對要做得乾乾淨淨;
之後做激光受導入就會更好~~















由於激光屬於高能量 Treatment,所以會戴上眼罩;
而麥皮妹妹都要出一出美容房間迴避一下先!

佢地用既係 1064nm 蜂巢頭激光,
原理係將細胞先破壞再刺激骨膠原再生,幫助肌膚作深層美白"*

約 5分鐘就打完全面,過程會有小小 "吉吉地" 既感覺但唔痛;
完成之後會出現輕微泛紅跡象是正常的~















跟住再導入三文魚 PDRN 精華,
將精華全面均勻注入肌底,做到撫平細紋、收細毛孔、深層保濕,
刺激骨膠原蛋白再生既效果,同時解決12種肌膚問題!




























之後再敷埋個保濕 Mask 就完成!
做完之後明顯皮膚膚色均勻又有光澤,毛孔細緻到不太覺眼;
而且皮膚唔覺乾旱又冇泛紅,同平時做既激光果然不同"*


宜家新客戶仲可以以推廣價:$980 /1次 體驗療程
仲送「藏族中藥薰蒸療程」兩次,做完機再蒸埋身,超嘆喎!


HiME Beauty Medical Center


地址:中環威靈頓街17-19號香港工商大廈5樓全層
Whatsapp預約:http://bit.ly/2VjTOU0


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotCosmoELLEESDlifeFanPiece
MamibuyPressLogic-Mamishe.comTheZtyleUBlog

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

1 則留言: