Cover

20190529

金盞花系列新成員 ❤ Kiehl's 金盞花修復精華面霜

Kiehl's 既金盞花系列
絕對係我最常用既護膚產品~
佢地既金盞花精華爽膚水、金盞花蘆薈鎮靜保濕凍膜都係我喜歡的!




























今年,Kiehl's 金盞花系列又增添一位新成員,
仲係大家期待已久既產品:全新金盞花修復精華面霜


























全新金盞花修復精華面霜 (HK$360 / 50ml;HK$620 / 100ml)
Calendula Serum Infused Water Cream

金盞花系列既產品採用左創新金盞花精華分子技術,
將高濃度既金盞花精華、100片微金盞花瓣、爆水分子注入面霜;
即時修復、鎮靜保濕、改善乾紋、柔滑肌膚、令皮膚重煥光澤!
























質感輕盈,一推開就激發出爆水既 Gel 狀質地;
見到一顆顆水珠從面霜中發出來,完全無厚重感!
涼浸浸咁既舒緩又保濕"*















日頭搽既時候薄薄一層已經夠水潤;
而夜晚因為開冷氣關係,我就會搽厚少少,幫肌膚補充足夠水份!
持續用仲可以減輕皮膚敏感泛紅既情況~~




























當然我仲會連埋我喜歡既金盞花精華爽膚水一齊用;
係夏天清爽地雙倍補濕同舒緩肌膚~~


了解更多產品資料:https://bit.ly/2XSkqgH


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotCosmoELLEESDlifeFanPiece
MamibuyPressLogic-Mamishe.comTheZtyleUBlog

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

沒有留言:

張貼留言