Cover

20190320

幫老公敷保濕+深層清潔面膜 ❤ 推薦森田藥粧 Dr. Morita

敷面膜其實唔係淨係女性既專利;
其實男生都需要敷面膜保養架~~~

我除左平時會俾森田藥粧既保濕面膜老公敷外;
佢既皮膚成日出油又有污垢
我會推薦森田保濕+深層清潔面膜俾佢用!

平時湊女已經好攰又好忙
一到半夜阿女訓左之後就係屬於我既 ME TIME!
我就會趁機捉埋老公一齊敷返個面膜休息下"*
























森田藥粧既面膜款式有成 20多款,
價錢平實及品質優良,非常受小資女們歡迎!
而我亦經常大量購入森田藥粧既面膜,日日敷都唔肉赤~

今次我就介紹其中兩款,
分別是保濕面膜、保濕+深層清潔面膜,都很值得推薦給大家:
❤ 三重玻尿酸複合原液面膜
❤ 三重玻尿酸複合原液黑面膜




























三重玻尿酸複合原液面膜 (HK$59 / 10片裝)

特別採用日本進口的頂級玻尿酸 • 大中小分子玻尿酸同時結合,
能深入肌膚底層,形成保濕保護層,讓肌膚持續鎖水及高度保濕~

同時擁有維生素 B3、B5、角鯊烷及海藻醣;
可以強化肌膚保濕屏障,加強肌膚彈性,為肌膚源入源源不絕的水分!















其面膜紙非常透薄;
可以緊緊地貼服皮膚,將精華液滲透到肌膚裡!




















每塊面膜既精華液高達 25G / 片;
質感水潤,而且係面膜袋內仲留有很多精華液,
千萬不要浪費呢!



























面膜紙的確很貼薄自然,涼浸浸又水潤既感覺
令皮膚注滿水分咁,而且唔會有滴漏問題,一邊敷面膜一邊走來走去都OK!
敷完後皮膚乾旱感冇哂,變得水嫩又有彈性"*




























三重玻尿酸複合原液黑面膜 (HK$59 / 10片裝)

依款就係我推薦既保濕+深層清潔面膜
同樣採用日本進口的頂級玻尿酸
及擁有維生素 B3、B5、角鯊烷及海藻醣!
能深入肌膚底層形成保濕保護層,讓肌膚持續鎖水及高度保濕~















每塊面膜含有高達 30g 既精華液;
特別加入左碳黑淨化配方,可以為肌膚排毒並吸附污垢及油脂!

黑布膜中既遠紅外線更可刺激膠原蛋白增生;
增強皮膚吸收力,先淨化毛孔,使精華更吸收~















老公皮膚成日出油又有污垢;
所以佢每隔幾日我就會同佢敷呢款黑面膜!

其實男生都可以敷面膜,黑面膜冇咁女性化仲容易比男生接納~
而且黑面膜可以吸附皮膚污垢同油脂,真係特別適合"*
敷完之後皮膚真係冇咁油,仲改善左粗糙膚質,令皮膚排毒兼補濕!
快D推薦依款保濕+深層清潔面膜俾另一半用啦~~




























偷偷地係麥皮妹妹訓著之後同老公黎個 HOME TREATMENT
一個黑.一個白,一齊保養兼休息,都不錯喔!


今年森田藥粧仲以湯洛雯 Roxanne Tong 為品牌全新代言人;
產品於萬寧獨家發售~


Dr. Morita香港森田藥粧面膜專家
http://www.drmorita.com.hk

Facebook:https://www.facebook.com/dr.moritahk/
Instagram:https://www.instagram.com/dr.moritahk/

***產品及說明由該品牌提供***

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotCosmoELLEFanPieceMamibuy
PressLogic-Mamishe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

沒有留言:

張貼留言