Cover

20170302

❤ 女生們補身調理之選‧滴雞精兩大品牌拼一拼 ❤

大部份女生們通常都很容易會手腳冰冷, 身子虛虛的;
本身既壓力, 生活習慣, 加上經常飲食凍野, 都會令到身體血氣不足, 面青青咁"*

真係要好好調理一下身子, 但係我又唔喜歡食中藥, 所以朋友們就介紹左我試試滴雞精!!!
滴雞精其實係滋養聖品, 透過隔水蒸煮的方式滴出來的雞湯精華;
可以滋補氣血, 絕對係近年女生們補身調理既首選"*



























朋友們推介左呢兩款品牌既滴雞精比我, 分別係:
❤ 王朝滴雞精
❤ 田原香滴雞精

聽說這兩款都係滴雞精之中最受歡迎的;
今次我就兩款都入手, 試試佢地既分別同埋邊款適合我多D 啦~~~


























先黎睇下王朝滴雞精 (原味) 啦~~
一盒有十包, 每盒 HK$380, 計返每包 HK$38"*






















每包 65ml, 以鋁箔袋獨立包裝;
方便飲用又保鮮衛生~~~























產品由台灣製造, 需要保存於 -18度以下的冰箱裡~~~

一包王朝滴雞精係用只有 12-18月適齡母雞, 並沒有其他成份;
每食用份量有成 5g 的蛋白質, 總脂肪係 0g, 絕對係高蛋白‧低脂肪!!!
岩哂我地女生們, 完全係不致肥"*

原來王朝滴雞精係自設生產及層宰場, 怪不得成本可以下降, 價錢較平啦~~~


























佢既食用方式都好簡單~~
可以直接將鋁箔袋放入煲內用滾水加熱 1-2分鐘, 再倒出即可飲用;
或者剪開鋁箔袋取出結凍雞精塊, 再放入碗內加蓋用微波爐或電鍋加熱即可!!!

我平時比較懶, 會放入熱滾水內浸熱~~
只係 2-3分鐘就可以飲得嚕, 真係非常方便快捷丫"*





















加熱後既王朝滴雞精顏色呈金黃色且清澈;
雞湯味濃又鮮甜, 飲落順滑又唔油膩, 直情係冇乜油份係入面!!!

味道易入口, 似係平時飲既雞湯既濃縮版, 唔會令人抗拒~~
而且飲完之後仲會有精精神神既感覺, 所以建議早上飲用, 仲會更容易吸收架"*


























之後就到田園香滴雞精~~
一盒有 20包, 每盒 HK$890, 計返一包 HK$44.5"*





















每包 60ml, 同樣以鋁箔袋獨立包裝;
一樣方便飲用且保鮮衛生~~~



















產品由台灣製造, 同樣需保存於 -18度以下的冰箱裡~~~
一包田園香滴雞精係用只有 150日既自然雞, 更有枸杞及紅棗成份;
每食用份量只有 2.6g 的蛋白質, 總脂肪都係 0g"*


























而田園香既食用方法只有1個;
就係剪開鋁箔袋取出結凍雞精塊, 再放入碗內加蓋用微波爐或電鍋加熱!!!
呢個方法我麻麻地喜歡呢, 有時趕時間會覺得麻煩喔"*





















加熱後既田園香滴雞精顏色較深色且有少許沉澱物;
雞湯味冇咁濃且多左份藥材的味道, 應該係因為加入了枸杞及紅棗的關係~~~
飲落同樣順滑, 油份都較少, 但係味道就唔適合我了!!!



























總括黎講, 個人喜歡王朝滴雞精多過田園香滴雞精"*

王朝滴雞精價錢較便宜, 真係少數怕長計, 長遠黎講慳埋慳埋都可以買多盒;
而且佢可以就咁用滾水浸熱就飲得, 最岩我呢個懶人, 係公司或屋企都方便飲用呢~~~
加上其味道較適合我既口味, 好味得黎又可以補身!!!!

其實小妹最近經期完全亂哂, 差唔多成 2個幾月都未黎 PERIOD;
但係飲左滴雞精個幾星期後就開始黎經期啦~~~
個人真係覺得飲完之後個人精神左, 氣血都好左 D, 而且今次黎 period 都冇經痛添"*

所以我都會Keep 住飲滴雞精, 調理身子之餘順便補身!!!
當然你問我會買邊款, 個人推薦就係【王朝滴雞精】啦~~~


***以上只屬個人意見***

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceiTrialMiniwise

MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinaStyle-TipstheZtyleUBlog
WeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too
 
 
    

沒有留言:

張貼留言