Cover

20140728

鮮色配搭.我愛紅鞋子 ❤ Arnold Palmer Latania

夏天, 我最喜歡色彩繽紛的鮮色配搭''*
令人感覺開心又輕鬆!!!!

鞋子配搭方便我都係鍾情於舒適簡約又易襯既帆布鞋~
今年亦興起帆布鞋的熱潮, 各品牌都有推出不同既款式!!
當中 Arnold Palmer 都推出了全新 Latania 系列''*




















❤ Latania Lace Aster (HK$329)
一共七色的通花 Slip-On 鞋款, 顏色鮮艷又有, 簡約既又有!!




















❤ Latania Canvas (HK$299)
以單色布料設計的布鞋款式,有4色可選擇!!
係簡單又休閒既配襯就最適合~



























除左淨色同通花款, Arnold Palmer 當然知道女仔心意~~
設有幾款圖案既帆布鞋款可選擇, 如心心, 橫間, 波浪紋圖案''*
總有一款是大家所歡喜的!!!





















而我就收到的是鮮紅色通花款''*
顏色很鮮艷, 第一眼見到實物真的覺得可用來做褂鞋!!!


























以通花鞋面設計,鞋頭位有布包著腳趾頭~
荏內配有柔軟豬皮鞋墊, 有別於普通平底鞋, 能保護雙腳!!!
而鞋底則以橡膠質料 (有點像麻質), 更有麻繩圍邊, 後踭位有包踭牛皮壓章印有品牌名字''*






















整對鞋都十分輕巧, Slip-On 既好處就是休閒方便''*
而且舒適度十足, 行一整都不成問題!!
對我來說既好處就係可以著住佢追巴士, 又唔會甩鞋~


























講方便, 對我黎講就梗係連身裙最方便啦~
一件過就攪掂, 配埋 Slip-On 一穿就可以出街啦!!!

以淺色系衣服配搭鮮色鞋子就最好不過, 可以突出到紅鞋子''*
今次我穿上灰色淨色露肩連身裙, 既可遮手臂及肚腩, 係我這微胖女生的恩物~
整個 look 既休閒又帶點斯文感, 去約會都 OK !!!


























另一方便的就係 T-Shirt + 短牛, 這就是我夏天經常穿的配搭''*
以簡約的白色上衣及淺藍色短牛仔褲, 夏日感十足;
配襯上紅色通花鞋, 即時少女感左, 就像正在放暑假的學生~~

紅色鞋子可以能膚色顯得白D, 又可以令深色衣服中顯出色彩!!!
使整個人變得有生氣活力, 帶出歡樂開心感覺~



























放假嘛, 就是要休閒舒適一點~
著得簡約, 放下身心的疲累, 開心外出遊玩嘆下''*
心情都會好好多架!!!


另外初時以為紅鞋子會很難襯, 原來錯了, 它絕對好易襯~~
但我建議紅鞋子暫時係農曆 7月都係收埋先啦''* (迷信 Mode On)


Arnold Palmer Footwear (HK)
http://footwear.arnoldpalmer.hk/
https://www.facebook.com/arnold.palmer.footwear


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


theZtyleBeautyLifeBeautyExchange
FnBshe.comELLESinaUbeautyQooza
BlogspotFanPieceWeShareMyCossip

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
     

沒有留言:

張貼留言