Cover

20140430

我的代餐減肥計劃。首星期分享 ❤ Celebrity Slim

上星期提及過我已經開始了我的 Celebrity Slim代餐減肥計劃~
回顧:下定決心。進行我的代餐減肥計劃 ❤ Celebrity Slim



























每天早餐及午餐都以 Celebrity Slim 的代餐奶昔或湯來代替''*
另外餐與餐之間都以餅乾或水果來作小食, 而晚餐方面就正常在家進食啦!!!!
最重要係....戒汽水 (真係好難好難)





















每包 Celebrity Slim™ 代餐奶昔都含有營養均衡的組合:
蛋白質, 碳水化合物, 維他命, 礦物及可溶性纖維添合物, 便於減肥同時獲得能量!!!
而且仲含有高級蛋白配方, 25種必需維他命&礦物質, 生物纖維及綠茶~~
























總共有 6種不同味道, 包括:士多啤梨, 雲尼拿, 焦糖, 朱古力, 拖肥及鮮奶咖啡
這幾款都正正合我的口味, 都係甜甜的味道呢!!!


























代餐奶昔飲用方法很方便又簡單, 只需用上附有的 Shaker 杯就OK啦!!!
將代餐奶昔粉倒入  Shaker 杯內, 加入 200 ~ 250ml 凍水或溫水''*
搖勻後即可飲用架啦~~



























搖到點先知可以飲得???
其實好簡單, 見到 D粉溶哂以及起泡就OK 架啦!!!!
而我喜歡用溫水沖代餐奶昔, 唔會太凍令腸胃唔舒服嘛~

這個係 Cafe Latte 味, 朝早飲一杯仲可以代替埋咖啡既作用添啊''*
味道微甜的及奶味較重, 雖然比正宗既 Latte 爭咁D, 但係比我相像中易入口同好味!!!
飲完後真係有飽肚感, 亦唔會冇氣冇力做野~~

另外我亦很喜歡焦糖及朱古力口味;
因為係代餐既時候可以食到一點甜甜味道, 已經非常高興啦''*
(我應承我是朱古力怪來的!!)


























而 Celebrity Slim™ 餐飲湯可用於取代一餐飯!!!
每包 55克湯含營養均衡的蛋白質, 碳水化合物, 脂肪, 維他命, 礦物質及可溶性纖維~
以便在於減肥的同時獲得能量, 仲有兩種口味選擇, 包括烤雞味及素菜味''*




























飲用方法一樣簡單又方便, 只需倒出湯粉再加入 200~250ML 熱水~
攪勻即可飲用, 這款烤雞味就點似粟米湯的味道, 而且帶有蔬菜及雞肉碎碎!!!
絕對係可口美味的代餐, 令人意想不到''*















而素菜味的代餐湯亦不錯, 很有蔬菜的味道~
整碗湯都充滿了蔬菜碎, 飲用之餘仲有得咀嚼一下!!!
飲完真係令人有飽脹的感覺, 是一餐令人滿意的代餐膳食來''*





















 




能量燒脂丸膠囊每天食用一粒至兩粒~
可以增加燃脂代謝率, 協助控制食慾與飢餓, 排出多餘水分與毒素;
防止脂肪累積及抑制對糖的渴望!!!

當然服食後如有不適就必需暫停啦''*
我平時每天於吃過早餐後便會服食一粒~
暫時沒有特別的副作用, 而胃口方面的確細左, 冇咁容易肚餓!!!


再下星期我會跟大家分享我既成果架啦''*
大家亦可到 BeautyExchange.com 睇下其他 Blogger 既第一星期的代餐體分享喔~


Celebrity Slim
http://www.celebrityslim.com.hk/
https://www.facebook.com/pages/Celebrity-Slim/100238853352029?fref=ts



*** Celebrity Slim™ 產品於屈臣氏有售 ***

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


theZtyleBeautyLifeBeautyExchange
FnBshe.comELLESinaUbeautyQooza
BlogspotBlogDBFanPieceWeShare 

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too


沒有留言:

張貼留言