Cover

20111213

連手機都換換新衫 ❤ 慶祝聖誕的High Tea @ W Hotel

又來淘寶淘上癮了''*
今次買的不是衣物, 是iPHONE 用品喔~~

雖然不是真品, 可是真的十分便宜, 又靚又抵用啊!!



❤ iPhone 耳機塞 ~ 綠色蝴蝶結 Cute
❤ 透明case ~ 竟然成為 Rmb 3 !!!! 我係香港買都要$40 啊~~~~
❤ 白色外帶式充電器 ~ 千千介紹的, 又平又抵用, so far 都未有事發生過!!!
❤ Relax Bear 繞線器 ~ 雖然係假貨, 不過平用就最岩啦~~

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

上星期跟好友們去了 W Hotel 嘆返個 Afternoon Tea~
(本身我地想去既唔係哩度架, 係隔離酒店既 Chocolate Library , 可惜冇位了)

不過我都係第1次來 W Hotel 咋, 聽就聽得多啦!!!
今次係 Living Room 度 High Tea, 地方都幾grand , Service 都唔錯~~

我地3個女仔叫左 High T Set for 2 & Low T Set for 1''



睇下幾多野食...好鐘意食甜品既我真係開心死啊~
仲叫左杯 Iced Latte ~~ 好味!!
最後, 我地3個女仔都係食唔哂架''*

話明係Pre-Christmas Party, 所以大家都準備左禮物送比大家呢!!!



收獲豐富啊我~~好多禮物呢!!
好開心啊~~真係多謝 Anna & Sharon 哩2合Sweeties!!



❤ Anna 送既 Channel Cup cake & 紅色聖誕襪一對!!
❤ Sharon 送既櫻花沐浴皂套裝

2位Sweeties 真係有心啊, 我好鐘意呢~~



最後來張合照喔, 大家都好靚靚呢!!
期待下一次我地既 Chocolate Library 啊~~

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

去 W Hotel 之前經過 ICC , 見到哩棵好靚既聖誕樹啊!!!
即刻影底呢~~ 加埋effect 即時靚到爆登呀~



今次好想去影下d 聖誕裝飾同埋燈飾啊!!!
唔知有冇機會呢~

祝大家都有個開開心心既聖誕節啊''*

沒有留言:

張貼留言