Cover

20110428

Happy Bloggers gathering @ HABITU

昨天出朗了BE邀請的的Bloggers Gathering''*
地點是再銅鑼灣利園二期的HATIBU Ristorante the Garden

這是一間意大利的餐廳~
(第1次黎哩間餐廳, 竟然有機會來這裡喔)


位於3樓的位置, 餐廳外還有露天的位置揀架!!!

我相約了LOKLOK一同前往, 中途遇到Kaye~
我地竟然是最早到達的喔!!!
所以我地就request左一齊坐~呵呵!!!

BE 方面仲邀請左Estee Lauder既工作人員一齊GATHERING tim~
原來就係上次去EL office時見過既Joey & Vicky!!

而台上面早就放左我地既名片~!!
仲有今晚我地Dinner既Menu 啊~~好期待呢~


其實今次既Gathering 只係比BE既同事 & Bloggers 一齊傾下計''*
哈哈, 所以我地成日都不停傾計, 講左好多唔同既野~
最重要既, 就梗係享用豐富既DINNER LA!!

首先有麵包比我地享用住先~
(因為每一道菜都要等咁上下既時間)


頭盤就有: Poached Egg Toast with Seared Scallop
湯: Fennel Soup Top with Castelmango Chesse Toast
Main Course 我就揀左Grilled Marble Striploin (10oz)

其實飲完個湯已經飽飽地架~
個主菜只係食左一半左右架咋~~

原因係.....有我喜愛的心太軟!!


好味啊!!! Yummy~

Estee Lauder 仲送左禮物仔比我地tim呢!!!

就係唇膏 & 指甲油啦!!!

真係多謝BE & Estee Laduer 比左個好開心既晚上我啊~
仲可以同Bloggers們傾住計食Dinner~

沒有留言:

張貼留言