Cover

20101228

聖誕前的水舞間澳門遊

早於10月尾既時候已經訂左飛去睇水舞間啦''*
訂個時已經差唔多FULL 哂, 得返A區同B區既少少位咋!!

今次我地一行八人過大海去玩!!!
不過大部時間都係食野同埋賭錢....(我地太爛賭了)

比D相大家睇下啦''*

我地去左坑州, 又去左南京呀!!!! 哈哈


每次都係要係威尼斯遊一遊先走得!!!


第1次來到新濠天地喔''* 真係好大地方呀!!!! 仲好靚添~


我地坐第3行'' 頭2行係有預備毛巾比佢地架!!!
但係我地個行就冇LU...不過我地都有濕到架....@@''


開始睇水舞間啦!!!! 可以影相, 不過唔比開閃光燈架~

個個都好勁呀...係咁高既高台度跳水!!!


佢地仲係空中做D高難度動作!!!


有好多大隻佬睇添架!!


總括黎講, 佢個故仔同佢地做既表演係九唔搭八!!!!
不過唔理個故仔既話...佢地既表演樣樣都睇到我地 "嘩嘩"聲架!!!
真係拍爛手掌呀~~~GOOD SHOW喔!!!!

沒有留言:

張貼留言