Cover

20100228

元宵節 360 Tour

今日相約左一班朋友仔去昂坪360 郊遊''*

是日裝束''*
哈哈...我D朋友一見到我就問我做乜著牛仔褲''*
又有人問我做乜著波鞋...@@''*

可想而知...我平時係好少著牛仔褲同埋波鞋既'* XD

去到360..我地決定左搭水晶車...哈哈!!
連個地下都係透明的~正~
不過都唔算好驚''* 天氣都算OK..有D陽光...都有霧''*
過到昂坪個邊..我地仲行埋上天壇大佛tim''*
哈哈....''* 之後走個時係昂坪市集...我地夾錢買左支棉花糖食''*
$22 不過勁大支''* Happy....好耐冇食過啦~^^~
之後都係搭返水晶車走''*
話咁快4個鐘就完左我地既昂坪360 之旅啦....!!! ^^
哈哈...我都係覺得我自己著牛仔褲唔多好睇...=]

沒有留言:

張貼留言